Квест-подорож ліцеїстів до Верховної Ради України

Як провести захопливий урок для сучасних дітей? Як звичайний навчальний процес у школі зробити простором творчості, розвитку креативної особистості учня, спроможного до нестандартних, але ефективних рішень? Адже сучасний соціум, постійно занурюючи людину у вирій професійних і життєвих колізій, ставить перед молоддю безліч завдань різної складності. Нині зацікавити та мотивувати до отримання знань сучасне юнацтво досить складно. Тож і навчальний процес має відповідати вимогам часу, його потрібно підлаштовувати під індивідуальний підхід, цінуючи індивідуальність кожної дитини. Як створити цікавий і нестандартний урок не з чуток знають у Слов’янському педагогічному ліцеї.
Так, днями, учителі ліцею запропонували своїм вихованцям виїзне засідання гуртка, де надали учням можливість активно долучитися до самостійного опанування певними знаннями (теми), опрацьовуючи навчальний матеріал у нестандартний спосіб. Керівник гуртків «Юний миротворець» та «Юний турист», практичний психолог ліцею Твердохліб Майя Юріївна та вчитель «Громадянська освіта» Клименко Олена Вікторівна перетворили для ліцеїстів 10-11 класів Слов’янського педагогічного ліцею звичайну подорож на захоплюючий квест, а стандартний урок – не на нудну лекцію, а на інтерактивне занурення (майстер-клас) з елементами імітаційної гри. Спочатку екскурсійний скрипт заглибив учнів в атмосферу історії державотворення. Потім, крокуючи кулуарами будинку Верховної Ради України, ліцеїсти мали змогу не просто відчути, а й власноруч доторкнутися до історії та сьогодення українського парламентаризму. Надихнутися енергетикою відкритих до експонування парламентських реліквій та постійно діючих виставок, що розповідають про основні віхи історії українського законотворення.
Далі, аби більше дізнатися про роботу Єдиного законодавчого органу нашої держави, зрозуміти політичну кухню українського парламенту за всю історію Незалежності та відчути на собі – як це – бути народними депутатами України, старшокласники завітали до Освітнього Центру Верховної Ради України. У мультимедійному просторі Освітнього Центру ВР молоді люди в цікавій формі більш детально дізналися про функції зовнішніх інформаційних ресурсів ВР України, зокрема роботу вебсайту, Програми USAID РАДА. Про нюанси роботи народних депутатів України в комітетах, тимчасових спеціальних комісіях і тимчасових слідчих комісіях, депутатських фракціях (депутатських групах) відповідно до порядку денного Другої сесії Верховної Ради України ІХ скликання. Учні цікавилися всім: як приймаються законопроекти, як відбуваються пленарні засідання, та відбувається планування, порядок розгляду питань, роботу погоджувальних рад, розгляд питань порядку денного, самі парламентські слухання та ще багато цікавого та пізнавального. Але найцікавішим і найзахоплюючим апгрейдом для молоді виявилося стати, на деякий час, народним депутатом, опрацювати справжній законопроект та ухвалити закон прямо в українському парламенті. І це стало реальністю для школярів. Ми пишаємося кмітливістю та завзяттям наших ліцеїстів у виконанні поставленого перед ними завдання, щодо відновлення послідовності етапів законодавчого процесу, адже їм знадобилося всього декілька хвилин, щоб безпомилково скласти їх у правильному порядку. У дискусії та дебатах час промайнув дуже швидко. Сподіваємося, що день, проведений у стінах Верховної Ради, надихнув ліцеїстів та вкотре переконав, що наполегливі та цілеспрямовані учні можуть ВСЕ і навіть трошки більше!

Залишити відповідь

Назва *
E-mail *
Сайт